Dag 1: Mijn eerste ervaringen met Omega

WOW. Dat is de beste omschrijfing van mijn gevoel op dit moment… Ik had nooit gedacht dat ik een programma zoals Omega zou vinden…
Laat staan dat ik daar een blog over zou schrijven!

Toch kan ik het niet laten om mijn ervaringen met jullie te delen. 

 

Jullie vragen je waarschijnlijk af wie ik ben en wat Omega is…. 

Ik ben Jedidja en ben 22 jaar oud/jong. Ik heb geen kinderen die praten, maar wel twee die blaffen en twee die hinniken. (-:

Mijn zus heeft mij in contact gebracht met het Omega platform en daar ben ik haar heel dankbaar voor! 

Mijn missie is mensen helpen: Geld maakt misschien wel niet gelukkig, maar een tekort maakt meestal ongelukkig.

 

Omega is…

Een bedrijf waar je je geld kan beleggen en hiervoor een rente krijgt tussen de 15% en 30% in 6 maanden. Het rentepercentage hangt af van hoeveel tijd je er in stopt. Ook krijg je extra bonusssen als je mensen toevoegd, maar dit is niet verplicht.

Een korte omschrijving van mijn eerste, tweede en derde reactie:

  1. Dat klinkt super gaaf!
  2. Dit kan nooit waar zijn. Het is vast een scam net als “Omega pro”.
  3. Na uren onderzoek: Kan ik vandaag mijn geld nog inleggen?

En zo gebeurde het… Mijn eerste inleg van 100 euro.

active boxx 1

Na nog geen 24 uur staat er al 95 cent in mijn active box wallet 🙂

active box wallet 1

En beter nog: Ik vond iemand die ook meteen mee wilde doen en kreeg daar meteen 6% van. Zo stond er opeens € 16,68,- op mijn account!

account wallet 1

Dit was pas dag 1…. Waar zal ik zijn over een maand? Ik ben nieuwsgierig….

Op dit blog zal ik jullie op de hoogte houden over mijn succes op het Omega platform!

Dit blog is nieuw en nog niet helemaal af. Wil je toch al meer weten kan je altijd een mail schrijven naar jb-dieren@live.nl

Wil je toch al meteen beginnen?

Klik dan hier

Plaats een reactie